fbpx
Smoothie z bananem

Smoothie z bananem, truskawkami i borówką

Ten koktajl to świetny sposób na rozpoczęcie dnia z energią lub uzupełnienie energii po południu. Dodatkowo jest słodki i kremowy oraz przyniesie Ci wspomnienie słońca i lata nawet zimą 🙂

Zachęć dzieci do smoothie

Jeżeli szukasz przepisu, który zachęci Twoje dzieci do smoothie, to ten koktajl będzie idealny. Jest nie tylko smaczny – zawiera owoce, które większość dzieci uwielbia, ale również możesz zrobić z niego shake, jak z McDonaldu. Twoje dzieci go pokochają!

Aby nadać smoothie bardziej lodowej, kremowej konsystencji użyj mleka i dodaj np. mrożonych truskawek. Łatwo znajdziesz je w każdym sklepie spożywczym nawet gdy nie ma na nie sezonu 😉

Jeżeli z jakiegoś powodu nie chcesz używać mleka to alternatywą będzie mleko kokosowe, sojowe lub migdałowe.

Składniki:

  • 1 szklanka borówek
  • 1 banan
  • łyżka miodu1/8
  • 1,5 szklanki truskawek
  • 1,5 szklanki mleka

Instrukcje:

1. W mikserze zmiksuj najpierw mleko i truskawki.

2. Dodaj resztę składników i miksuj do kremowej konsystencji.

3. Ciesz się pysznym smoothie.

DLACZEGO BORÓWKI SĄ TAK ZDROWE?

  1. Zawierają w sobie ogromne ilości witaminy C, która trzyma nas z daleka od przeziębień. Mają jej znacznie więcej niż w np. takie pomarańcze.
  2. Jagody są bardzo bogate w błonnik, który jest niezbędny w utrzymaniu układu trawiennego w doskonałej kondycji. Pomagają nam w dbaniu o linie 😉
  3. Są pełne przeciwutleniaczy, które pomagają zwalczać stany zapalne.
  4. Jeżeli jesz regularnie jagody może Ci się poprawić poziom cukru i insuliny we krwi i insuliny.
  5. Jedzenie jagód może również pozytywnie wpływać na zdrowie serca, ponieważ mogą one pomóc obniżyć poziom cholesterolu.

Szukasz innych przepisów na koktajle?

Jeżeli szukasz innych przepisów na zielone koktajle wpadnij tutaj. Znajdziesz ich całą masę 😉

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany.